Persoane interesate

duminică, 20 noiembrie 2011

Victor Ponta: USL are şanse să crească în sondaje fără Geoană

Preşedintele PSD Victor Ponta este de părere că odată cu plecarea lui Mircea Geoană din partid USL ar putea chiar să crească în sondajele de opinie, întrucât ar recupera din electoratul încă supărat pe fostul prezidenţiabil că a pierdut alegerile din 2009 în faţa lui Traian Băsescu.


"Există încă peste cinci milioane de români pe care domnul Geoană îi invocă ca fiind voturile domniei sale, eu îi invoc cei cinci milioane două sute de mii supăraţi pe domnul Geoană, eu sunt unul dintre ei. Pentru că ne-am dus la vot, ne-am bătut ca să aibă loc o schimbare în 2009 şi am rămas tot cu Traian Băsescu. Am putea ca dintre aceia să recuperăm o parte", a spus liderul PSD, duminică, la Pro TV,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu