Persoane interesate

sâmbătă, 19 noiembrie 2011

Cotidianul - Politica PDL, dezvăluită din interiorul partidului: Nu ne putem lipsi de un primar corupt, aduce voturi

Autor: Marieta Vişan


Europarlamentarul PDL Cristian Preda explică pe blogul personal cum a fost tranşată lupta anticorupţie în interiorul partidului lui Boc. "Acum câteva luni, am declarat că dacă am avea de ales între 200 de primari corupți și două milioane de voturi curate, ar trebui să alegem a doua variantă. Sugeram că desprinderea de corupție e o condiție e recâștigării încrederii. Toate acestea se întâmplau la început de martie, în CNC, în pregătirea Convenției PDL. Am fost considerat atunci nerealist, radical, neloial etc. Mi s-a explicat, pe voci diferite, că voturile mobilizate de un primar corupt sunt un sprijin de care nimeni nu se poate dispensa azi, când avem atâtea dificultăți. Toți cei care mi-au făcut asemenea reproșuri știau că nu au dreptate. Tonul dominant era disprețul față de cetățeni", scrie Preda pe blogul propriu.
Politicianul pedelist vorbeşte de corupţii din partid, al căror număr este, în opinia lui, mai mic de 200.

"În ceea ce mă privește, nu sunt convins că numărul corupților din PDL atinge cota 200. Ar fi o mare dezamăgire să aflu că lucrurile sunt atât de grave. De fapt, nu cifrele sunt decisive. E posibil să mai existe alți primari corupți, e posibil să fie corupți în alte demnități publice. Importantă e atitudinea. Nefericitul caz Apostu a vădit faptul că PDL poate reacționa ferm și demn. Mai bine mai târziu decât niciodată...", încheie filosofic Preda.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu