Persoane interesate

miercuri, 23 noiembrie 2011

Prioteasa: Eu şi PSD Dolj avem un alt drum faţă de Mircea Geoană


Preşedintele PSD Dolj, Ion Prioteasa, a declarat, miercuri, că după excluderea lui Mircea Geoană din PSD atât el, cât şi organizaţia judeţeană, deşi l-au sprijinit pe acesta "până în ultimul moment", "intră într-o nouă fază", Geoană urmând să aibă "un drum paralel cu partidul".
Ion Prioteasa a spus că organizaţia de Dolj l-a sprijinit pe Mircea Geoană "până în ultima clipă", transmite corespondentul MEDIAFAX.
"În ultima perioadă a fost multă emoţie în organizaţia de Dolj, dar şi eu, pot să vă spun că aseară (marţi seară - n.r.) s-a terminat ultimul act în ceea ce-l priveşte pe senatorul de Dolj, Mircea Geoană. (...) Organizaţia de Dolj a avut o poziţie consecventă, o poziţie în care am fost alături de Mircea Geoană în fiecare etapă, am fost alături de el pentru că mulţi colegi din organizaţie şi mulţi primari au dorit să dăm acest semnal de încredere (...) Am făcut încă o dată dovada că cine se însoţeşte cu noi nu este lăsat la primul colţ de stradă la dispoziţia oricui. Şi de aceea am fost alături de Mircea Geoană până în ultima clipă, când, după cum ştiţi, din cele 50 de voturi au fost cinci în favoarea lui Geoană, dintre care unul dintre ele al meu. Ne-am dat seama că am ajutat un coleg, l-am ajutat pe Mircea Geoană", a declarat Ion Prioteasa.
Preşedintele PSD Dolj a afirmat că în cazul lui Mircea Geană ar fi fost bine "să existe o soluţie de mijloc, să rămână în continuare preşedintele Senatului".
"Suntem într-un moment delicat pentru că eu personal şi organizaţia de Dolj care l-a susţinut până în ultimul moment pe Mircea Geoană intră într-o nouă fază. Din acest moment, Mircea Geoană nu mai este membru al PSD, din acest moment, eu şi organizaţia PSD avem un alt drum. Adică, dacă Mircea Geoană pleacă pe un drum paralel cu partidul, se îndreaptă spre altceva, către o nouă construcţie, trebuie să ştiţi că eu şi organizaţia de Dolj (...) nu plecăm undeva, ci rămânem aici. Pentru că suntem prieteni cu Mircea Geoană, vom fi în continuare, nu pot să vă spun că până acum a fost bun Mircea Geoană şi l-am apărat, dar de acum nu mai este Mircea Geoană foarte bun. Ne vom întâlni cu el, vom bea o cafea, poate să se ducă la orice primar, este în continuare senator de Dolj, însă nu mai are de-a face cu organizaţia de Dolj sau implicarea organizaţiei de Dolj în vreo acţiune", a precizat Prioteasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu