Persoane interesate

joi, 5 iunie 2014

Giurgiuvean şi Poet in vreme de ploaie: POTECI UMBLATE

Giurgiuvean şi Poet in vreme de ploaie: POTECI UMBLATE:                                                                         dedic aceasta poezie unui barbat: tatalui meu ...



            dedic aceasta poezie unui barbat: tatalui meu







Născut cu-n dar de-a lumina tot locul,

Pe care-l celebrează poftit sau nepoftit,

Îşi are-n neodihnă tot norocul

Şi-n viforoase zbateri purcede neostenit.





Ca pomii de Rusalii, zâmbind când eu mă scol,

Arată încă verde cu sufletul lui cald,

O spaimă şi-o îndoială, iertare, foc şi viscol,

Cer bântuit de nouri de cositor ce ard.





Bea cu venin din Câlnişti izvoarele divine

Ce-nseninează stele, polare ca şi noi,

Poveşti despre triumfuri şi Iele orfeline,

Jucând sub cerul liber, ne beau pe amândoi.





I-am cunoscut genunchii şi palmele muncite,

Când ridicat din abur copilul a hălăduit,

Cu arcul de mistere prin codrii risipite,

Vânând fantasmele care ne-au bântuit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu