Persoane interesate

joi, 31 iulie 2014

Giurgiuvean şi Poet in vreme de ploaie: Dacă îți spun că te iubesc

Giurgiuvean şi Poet in vreme de ploaie: Dacă îți spun că te iubesc:





Dacă îți spun că te iubesc,

Nu te îndoi acuma,

Ba nici când răsare luna,

Fiindcă așa îmbătrânesc.



Dacă îți  spun că te iubesc,

Crezi fără să te doară,

Doar dorul ăsta îl pomenesc

In  lume  a câta oară?!



Dacă îți spun că te iubesc,

In scris sau șoaptă,

Nu aștepta să-ți dovedesc,

E cert o faptă.



Dacă azi eu te iubesc,

La fel ca ieri sau ca mai an,

N-o fac fiindcă înțelepțesc,

Dar neobosit același vis îl am.  



Dacă eu te iubesc,

Sărută-mă pe inima tăcută,

Tu astru omenesc,

In lumea prost făcută.



Dacă încă  eu greșesc,

După atâția ani,

O fac fiindcă te iubesc

Fată de sub castani... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu